آموزش اسرار برنامه نویسی

در مورد سیستم‌های تلویزیون ماهواره‌ای یا کابل دیجیتال، هیچ کدکننده‌ای در جعبه استفاده نمی‌شود، زیرا شرکت ماهو

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

در مورد سیستم‌های تلویزیون ماهواره‌ای یا کابل دیجیتال، هیچ کدکننده‌ای در جعبه استفاده نمی‌شود، زیرا شرکت ماهواره یا کابل قبلاً سیگنال را به دیجیتال تبدیل کرده است. سیگنال تلویزیون از طریق آنتن، کابل یا ماهواره به تیونر داخلی DVR می رسد. اگر سیگنال از آنتن یا کابل باشد، به یک رمزگذار MPEG-2 می رود، که داده ها را از آنالوگ به دیجیتال تبدیل می کند (به هر حال، MPEG-2 استاندارد فشرده سازی است که برای قرار دادن اطلاعات روی DVD استفاده می شود). در حالی که ممکن است این سیستم در تحلیل اول بسیار خنده دار به نظر برسد، ذخیره دیجیتال سیگنال های تلویزیونی دنیای کاملا جدیدی از امکانات را در هنگام پخش و مشاهده باز می کند. در حالی که از دست دادن تارانو ممکن است دوره جدیدی را در تسلط رایانه در بازی ها رقم بزند، ممکن است دور انداختن انسان ها زود باشد. اندازه گیری سرعت تفکر انسان آسان نیست. در چند سیستم، حتی می توانید دو برنامه را همزمان با تماشای سومین برنامه از پیش ضبط شده ضبط کنید. Tech Model Railroad Club دارای سابقه‌ای از یک عضو است که درخواست می‌کند هر کسی که سیستم الکتریکی مجموعه قطار مدل این گروه را "هک می‌کند" زحمت بکشد تا فیوز را منفجر نکند.

این بدیهی است که اگر زمانی که زمان ضبط چیزی فرا می‌رسد نمی‌توانید نوار خالی پیدا کنید، این یک مزیت است، اما می‌تواند یک اشکال نیز باشد. از آنجایی که نواری برای عقب بردن وجود ندارد، ضبط دیجیتال این محدودیت را ندارد. گرفتن زمان ضبط بیشتر با یک VCR آسان است -- فقط یک جعبه دیگر از نوارهای خالی بخرید. زمان ضبط بیشتر در دستگاه DVR مستلزم خرید یک واحد جدید است. برخی از شرکت های کابل مانند Time Warner، Comcast و Cox بسته های تلویزیون کابلی را ارائه می دهند که شامل DVR می شود. برخی از شرکت ها، مانند ReplayTV، کاربران رایانه های شخصی را هدف قرار می دهند و بسته های نرم افزاری را ارائه می دهند که رایانه شما را به دستگاه DVR تبدیل می کند. اکنون VCR مخوف در حال مرگ است و نوآوری مدرن تری به وجود آمده است که ضبط برنامه های تلویزیونی را آسان تر می کند: ضبط کننده ویدیوی دیجیتال یا DVR. اول اینکه دستگاه DVR بدون نوار است. منابع برنامه در یک ابر در شبکه کامپیوتری قرار دارند.

ضرر مهاجرت کسب و کارها به ابر عامل پرخطر است. در طول بازی برگشت، کاسپاروف در بازی اول پیروز شد اما سپس شروع به مبارزه کرد. اگرچه همه برنامه نویسان به محتوا و تجربه ای که یک بازی ارائه می دهد اضافه می کنند، یک برنامه نویس گیم پلی بیشتر بر استراتژی بازی، اجرای مکانیک و منطق بازی و "احساس" یک بازی تمرکز می وب سایت برنامه نویسی کند. در عصر مدرن پر از جنگ ها، نسل کشی ها و مبارزات سیاسی، درک انسان های دیگر مهم تر از همیشه است. آنچه واضح است این است که سرعت پردازش کامپیوتری حداقل به فکر انسان نزدیک است، اگر نگوییم از آن پیشی گرفته است. این رایانه با پشتیبانی بیش از 2800 هسته پردازشگر و اطلاعات ارزشمند یک کتابخانه، دو حریف انسانی از اینجا را شکست داد. سال قبل، کاسپاروف دیپ بلو را شکست داد و سه بر یک (با دو تساوی) در برابر این ابر رایانه پیروز شد. وقتی همه چیز تمام شد، دیپ بلو با دو برد در مقابل یک با سه تساوی مدعی پیروزی شد. از رمزگذار، سیگنال به دو مکان مختلف ارسال می شود: اول، به هارد دیسک برای ذخیره سازی، و دوم، به یک رمزگشا MPEG-2، که سیگنال را دوباره به آنالوگ تبدیل می کند و برای مشاهده به تلویزیون می فرستد. این دو نفر با دوستانشان در یوسمیتی و جاهای دیگر صخره نوردی زیادی انجام منابع دادند.

Da ta was g​ener at ed ​by GSA  C᠎on​tent᠎ Gen᠎erat​or DEMO.

دوستانش به دنبال او می گردند و رو در بهمن برفی گرفتار می شود. به عنوان مثال، دانشگاه ایلینویز دانشگاه ایلینویز آنلاین را ایجاد کرد، یک وب سایت که به دانشجویان اجازه می دهد دوره ها را بر اساس حوزه موضوعی، کلمه کلیدی، سطح و راه های وب سایت برنامه نویسی دیگر جستجو کنند. JAVA به دلیل ماهیت مستقل و انعطاف پذیر، امکان ساخت برنامه های مدولار و کدهای قابل استفاده مجدد را برای سایر برنامه ها فراهم می کند. در این نسخه از How Stuff Works ما در مورد مشکل سال 2000 (همچنین به عنوان مشکل Y2K شناخته می شود) بحث خواهیم کرد تا دقیقاً بفهمید که چه اتفاقی می افتد و چه کاری در مورد آن انجام می شود. اگرچه این تضمینی نیست که یک نرم افزار اختصاصی بهتر از نسخه منبع باز باشد، می تواند یک مزیت باشد. ذهن ما فشارسنج قدرتمندی برای موفقیت خودمان است، و اگر به او اجازه دهیم بهترین هایمان را به دست بیاورد، ما را از هر چیزی که کشش یا ناخوشایند است، خفه کننده رشد و موفقیت منحرف کننده است، دور می کند. در این مقاله، همه چیز را در مورد دستگاه های DVR می آموزیم و متوجه می شویم که چه چیزی آنها را از سایر فناوری های ضبط متمایز می کند. This con te​nt was do ne ᠎by G SA  C​on tent Gener ator Dem ov​ersion !

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این لینک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن